ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Friday, April 8, 2011

tengahari jumaat yang mulia

salam jumaat

lunch tadi aku+aini+dewi+fiza telah membawa diri ke
JJ equine..fuhhhh masuk2 punye la ramai orang!!
sale ghupenya..dgn promosi duk jerit2 pakai
pembesar suara tuh dh mcm pasar borong!!
pening pale teman...

aku beli bra dan lipstik farmasi..

dah murah kan sambar laa pe lagi
fiza beli jam..trus pakaiiii beb
dewi beli baju dan pe ntah
aini plak beli mcm aku jgk
hehehe berbaloi2

and lunch drive true mc'd sj
2.30 sampai ofis dah
lambat kang susah parking
xkose aku

oh ya, td ada gosip hangat
ofis aku telah dirampok!!
aku ketinggalan daa citer nih
citer ni jumaat lepas, time lunch
sorang laki naik dari parking terus aras 5
dan mencuri laptop dua bijik
mcmane dia boleh access pintu masuk?
yg pintu parking mmg rosak hari tuh
pintu aras 5 pulak ada cleaner yg baik hati pi bukak
tapi yg pastinya perampok itu mmg dah familiar
dgn ofis aku nih
tu yg tutup muka bila ada cctv yg ada kat sekian2
dan yg penting dia dah tau laptop duk mane

tapi kelalaian manusia jugak
knp x simpan laptop dan kunci kan laci/kabinet
dah tau rehat panjangkan hari tuh
tapi hal dah jadi pun
blh jadikan pengajaran dan peringatan utk org lain
so lps ni hati2 la, smpn brg leklok..

pssss: aras aku nih berbau hangit mcm terbako..haih ni gara2 usop whilcha la nih..asyik sebut "..kite bako, kite bako je.."

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo