ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Thursday, April 7, 2011

the art of living ntv7

dah lama sebenarnya aku tgok tv show nih
tapi xde la follow tiap2 minggu
i'm busy okeh, konon...

selain show masakan, holiday, makan2, nyanyi2 smpi lah
show hidupan liar..show make over rumah mmg antara
yang aku suka tngok..sbb pe? sbb lps tu aku pun boleh laa
verangan // nnt aku ada umah boleh ar bt mcm nih //

giler gojes kan wanita ini
dengan rambut mcm cleopatra
cantek cantek cantek...

credit pic: google

tv show ni mmg show off rumah mewah kat mesia nih
terutama nya lembah klang lar

mula2 tgok show ni aku terkezut giler
trkezut sbb mcm ni ;
bila dah hbs show off satu rumah tuh
daphne nasir ni akan angkat sign board sambil berkata
lebih kurang mcm ni ;;;;
"..rumah ini dijual bermula dari harga hanya RM 331 juta.."

aku yg dengar nih
"..apa??!! HANYA RM 331 juta jer?"
macam tiga ribu je kan
sabo je lah

lepas tuh tamat lah sesi verangan aku
huahuahua

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo