ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Friday, April 8, 2011

sekinchan ikan bakar jln reko

malam tadi elly ajak aku pi downtown bangi
ape hal pulak minah nih xleh tggu malam minggu ker
xpe lah layankan je lah
ghupe2nya nk cari baju utk ank2 sedara dia
akk nya nk dtg sabtu nih

sampai dalam 9.30 gitu..xbyk gerai bukak lg
baru nak tersusun2 barang
so, aku yg memang xmakan ape lagi nih
pi la lepak kat sekinchan ikan bakar
giler strategik kedai nih
yelah sebelah downtown je kan
org yg makan sini ramai giler
sblm ni pun aku tgok penuh je

xsabar nk melantak dah nih
tapi sebaik je dapat menu
frust jap
menu goreng2 xde okeh
yg ada ikan/udg bakar dan bla2 je
nasik putih/nasik lemak/ulam/kopok
dan air2

last2 aku pilih ikan keli je lah
kerang pun dah habes
bila dyorg hantar order siap tanya
"..tak nak nasik...?"
kami jawap tak nakkk
pelik sgt ker makan lauk je
xmo la aku mkn nasik malam2

ikan keli bako

lala masak pe ntah

trio air asam

rasa dia?
bagi aku not bad
sedappp
manisss je ikan keli
lala pun sedap
yg spesyel kuah yg dia taruk ats keli tu ah

tapi satu je slek (mcmane nk eja hah?)
byk giler pekerja bangla dan sewaktu dgnnya
dah la mcm xpaham je org ckp pe

masa pilih ikan ngn lala tuh
budak pmpuan nih yg gambo tgn tuh
tak hbes2 duk promote suh amek belut nih
"...sedappp..try r makan belut nie..."
eiii tak kuasa aku nk makan

tapi yg best, bdk ppmpuan nih
ingat aku ngn elly budak ukm
auuuwww kembang kejap
muka kami mcm budak u ker?
hahahahaha


pssss: ada onwer gerai jual bju baby jambu giler muka dy..!!elly kenal budak nih sbb dy pun ada bkk gerai time gaji kt parcel E

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo