ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, April 5, 2011

Restoran Mohd Chan Abdullah

aku panggil restoren abdullah chan
suka2 je kan aku nih
sape2 yg teringin nak makan chinese food
boleh la try pi makan kat sini
tahun lepas dah bukak kedai ni
kat bangi je, belakang yati ayam percik
actually ni pun kali ke brape ntah makan kat sini

semasa kami sampai orang adalah ramai
mmg kedai ni sentiasa ramai orang
kami duduk kat meja yang tak berkemas lagi
dan pastu mai la sorang pmpuan ni kemas2 meja kami
dan ntah macamane aku terperasan
aku ternampak kat leher dia
........LAMBANG SALIB.........
aku terus macam 'eh kedai ni betul islam ke tak nih?'
yelah skang kan macam2
pastu ada sorang laki ni aku rasa tokey kedai lah kut
siap berjambang berlebai duk perati pekerja dy buat keje
aku pun terus think positive
pompuan td tu pekerja je, amek menu + bersih meja dll
kalau mkn kat mc'd ke kfc ke
lg mcm2 agama dan bangsa yg keje bhgn dapo kan
relaks je kita makan

so, ini je yg kami makan :::;;

teh bunga dua

pau bbq ke ape ntah

nasik grg ape ntah
mr q kata dalam nsk grg nk ada letak itik
trus mcm xlalu tp ttp mkn gak 2-3 sudu
mcmane sebnrnya rasa itik hah?

and aku makan ini..mee kali maa

us

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo