ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Friday, April 22, 2011

review semula

salam jumaat...

hari ni kena ganti tempat pa pengarah
pg2 byk keje plak, selalu rilex goyang kaki jek
sokay..

then tepat 12.05 aku dah cabut naik atas
balek ke tempat sendiri daa
malas nk kuar pi mana2
sbb pertama; minyak dah cukup2 tuk smpi umah
sbb kedua; kenyang lagi
dan sbb last; belum gaji daa
standard ar kan
T_T

so apa aku buat time rehat yg panjang?
aku sambung tgok desperate housewives
tgok kat u tube jek
ada yg xde, langkau2 lah
aku start tgok citer ni masa duk umh sewa dulu
puan salwa yg ngajor
dulu2 tido awal..xkose nk tggu tgok tv

tiap2 malam selasa citer ni kuar kat 8tv kan
kul 10.30 smpai 11.30
time ni selalu la salwa duk berjaga sorang2
ada satu malam tu aku xleh tido
dengar dia duk gelak2
ofcoz laa sorang2 kan
aku punpelik ah,
asal la minah nih..best sgt ke yg dia tgok tuh
so aku pun join la sekali
alih2 aku pun berjangkit gak
sejak dari tu..
terus mcm jd peminat setia citer nih
hahahaha

oke stop citer kat atas
meh aku nk kabo kejadian pagi tadi
aku pi toilet
sebelah tu mmg dah ada orang
bunyi air agak kuat la

masalah nya aku baru nak melepas hajat
air dah melimpah2 kat lantai
masuk ke lantai toilet yg sdg aku duduk nih
aku tak tau la dia basuh apa
sampai air melimpah mcm tu sekali
sabo je lah

credit pic: google

soheh2 la pompuan kan
wahai pompuan oii..
agak2 la guna air tuh
mmg xde kesedaran sivik tul
tp aku rasa mcm kenai je pompuan tu
smpt tgok dr blkg je
isyhh dah lah, xbaik plak aku menuduh2 org



psssss: sbb tu aku xbrape gemo ngn toilet yg bercubicle mcm nih

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo