ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, April 19, 2011

tak tik tuk bunyi apa itu?

semalam aku e.l
my car have sumthing wrong sumwhere
sumthing sound weird from my car
dun no what it is..

the story started last saturday
yezzzz, before go to the family day
i've check my car water
".. ah byk lg.."
(nyampah plak haku nk berspeaking kt sini...!!)
terus tutup cover dpn tuh
(apa nk dipanggil menatang tuh ntah..)
first, tutup xrapat la plak
second baru rapat

then drive la ke putrajaya
nk konvoi kan
sampai kat uniten
aku dengar bunyi tik tik tik
bunyi apa lah tu
bila stop xde bunyi plak
aku dah cuak
"...jgn la tiba2 kete ni stop kan.."
adakah kerana aku tutup xrapat td?

smpi putrajaya, aku check lg skali
padahal xpham lgsung aku bila tgok enjin tuh
last2 dipendekkan citer, tukar naik kete su
kang pe2 jd tgh jln
tak memasal plak

dan tu lah pasal aku el semalam
sian plak mr q sorang2 pi bengkel kan
bykkkkk dah aku nyusahkan dia


check punya check
ghupe2 nya yg rosak tuh meter kete!!!
aku cuak mcm kete ni nk meletop
sabo je lah
meter tu stuck bila nombor2 nk berpusing
tu yg 'tak tak tak' je bunyi nye

lau nk tukar meter ni sila sediakan 5rat!
xde la aku tukar trus
tgu gji la kut
cina tu kata xde effect apa2
harap begitu lah
dia bukak check gitu dh kena 15 hengget
mr q kata ok la tuuu

maka selepas ini
aku drive smbil ditemani bunyi 'tak tak tak......'

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo