ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, April 12, 2011

jakel

sambungan.....

pas kenyang trus ke sacc amek bakul free
then ke pkns mau cari kedai jual kemeja spt yg aku pakai bwh ini
mmg dh jatuh hati laa dgn baju nih

Align Centersblm ni aku mntk mr q cari katanya dah xde jual
tp aku nak cari jgk
yelahh org laki ni dyorg cari cincai je kut
pusing2 cari hah naseb ada jual lagi
tapi kedai lain bukan yg dulu
pedulik lah
terus aku grab 2 lai

pas tu kami gerak ke seskyen 7
mau ke jakel, ada sale katanya
mau la lihat2 cuci mata

smpi2..parking plak dpn al ikhsan
masuk laa al-ikhsan dulu
ate nya org laki berminat msuk kedai nih
org pmpuan plak nmpakkkk kedai kain je

mr q nk masuk tgok2 kut ada yg berkenan
dah beliau pun grab kasut sepasang
terus ar ke jakel
teman dh xsabo dh

pilih bang yg mana berkenan

patut la hatta dolmat dn ramai lg fashion designer bkk butik kat situ
lps shopping kain, pi butik dyorang
bijak..bijak..bijak

pestime weiii aku masuk jakel nih
pusing sampai floor atas
wiihuuuu pening aku tgok kain
nk yg mcmane? suma ada
sedia duittttt je

tgok itu budak, bosan tgu maknya pilih kain le tu

dan xkan nk pusing sj kan
maka aku telah membeli ini

bagus jakel nih..kekalkan tulisan jawi
dan dan puji

pestime jgk aku beli kain jakel
3 kain pasang = rm 100
sama murah mcm jalan tar sudah
ishhh xsabo nk pakai
tp nk antar tempah kt akk aku lmbt g kut
dia nun di penang

pas hbs shopping..masa utk balek
tapi bukan balek umah

...:::to be continued:::...

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo