ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Thursday, March 17, 2011

restoran best di pkns bangi


masa mula2 aku jejakkan kaki..firts aku nampak adalah ini abc..wooww mcm sedap je..kali kedua pi, abc habes..!!sabo je lah aku..naseb kali ketiga pi dapat gak merasa abc nih..mana tak nya, elok je restoran ni bukak terus kami serbu..kami adalah pelanggan pertama..hahahaha

first time dtg sini kerana mngikut ofismate kat putrajaya..kenapa selama aku pi pkns bangi haram xpenah jejak kaki makan kat sini? pdhal restoran ni sebelah kfc jek..ntah lah aku pun tak tau..

tapi bg aku rasa biasa je abc nih..xde la sesedap ghupa nya..


tapi




tapi




tapi



yang bestnya adalah tomyam nya..i loiikeee it!! mr q pun setuju..
tomyam ni no 2 la kategori masakan kedai yg sedap penah aku terai..yg pertama mmg xblh lawan laa stakat ni..iaitu di sg buloh..still teringat2 lagi kepekatan dan kemarvelousan tomyam itu..sayangnya bila pegi kali kedua, dah berubah rasa plak..asallah org kita ni bila meniaga susah nor nak maintain kesedapan tuh hah? xpham tul


psssstt: gambar2 di atas ialah pada 8 much

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo