ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Monday, March 14, 2011

bila hari isnin

assalamualaikum

selamat hari isnin yg lemau tapi best sbb walau pun aku lewat bangun tp smpi ofis cam biasa sbb tiada jammed! kenapa tiada jammed kerana cuti sekolah sudah mula..yeayyy tu yg aku suka kalau cuti walau aku tiada anak, ceyyy tetiba..

pertama, lemau hari ini menyebabkan..knp bila isnin je nak lemau padahal hari lain pun boleh tahan lemaunya..aku bersolek td, bersolek la sangat..ntah mcmane pakai eyeliner td termasuk lam bijik mata..dah pedih mata kiri aku nih..merah mata putih ku..pedih wehhs dah masuk segala menatang kimia dalam mata..isskkk!!

lemau yang kedua plak..hari ini ada anu.gerah khid.mat cemer.lang..dan,, dan,, aku adalah lemau malas nk pi sebab aku bukan dapat pun..wuahahahaha..keje malas, ada hati nak dapat..verangan tul aku..eh bukan berangan, MOTIVASI!

sekian saja laporan saya hari ini..


pssstttt: aku dengan rasmi nya telah keluar koir..brape tahun ek aku koir? lama gak

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo