ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Thursday, March 10, 2011

5 much aka BBQ time

dan malam pun sekejapan saja menjelma....

yeahhhh.. BBQ time!!!


ofkos ikan. udang, sotong sume nya fresh2!!
..aku pun terliur tgok gmbar nih..

haishh, cpt lah snap aku nk amek mknan nih!!

ely..

makan nasik sikit sajo..tu pun kenyang giler
antara menu2 yg aku ingat:
  1. ikan, udg, stong & aym bako dan air asam brmcm perisa
  2. tomyam seafod
  3. ceoslow
  4. dadih
  5. jajan
  6. air
  7. buah2 an
tu mukadimah je ye..
pas rehat sebentar aku mkn kerang plak..jajan and lastly aku makan udang


acara wajib ada bila bos turut serta iaitu karok

sorry, i tak minat karok


mereka juga emcee

music chair

main ngn budak2 wehs, tentu lah dyorang senang nk berebut kerusi tuh kan
sbb nya vontot dyorang kecik, xmcm aku..hehehe alasan
aku orang ketiga @ keempat yang kuar awal
^__^

ada games cari barang pastu cabutan bertuah..
aku xbertuah

ni muke2 org kuat yg plan program ini
3 org puan blkg tu

pastu kami yg anak2 dara ni pi lepak tepi pantai sat
xsampai sejam pun lepak, ramai je orang
ada group chinese ni baru dtg trus pacak khemah
dah la tak de angin pun, pelik gak tepi pantai xde angin
pastu balek chalet, dyorang singgah karok lagi
k. zan dn sape ntah nama kak tuh
aku mmg dh nmpk bantal je
zzzZZZZzzzzz





No comments:

Post a Comment

nuffnang promo