ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Friday, March 11, 2011

hangat di pasaran

comei tak? comei tak?
tajuk best
'a doctor in the house' yaw

hangat di pasaran eh bukan.. hangat di MPH!


pada yang berminat sila dapatkan di MPH sajork
stok adalah terhad
dan ini adalah dalam BAHASA INGGERIS
dgr nya pasni kuar BM plak

mr q mms gambar ni kat aku
dengan caption (aku ubah ckit)
'gambo Dr M manje je kt cover bukunya'
manje? pas je dpt gambar nih
ha ah laa..mmg manje pun
hahahahaha


pssssssttttttt: aku dah paham mcmane perasaan bila status/entry kita di copypaste!! oke pg td aku ltak gamba nih dgn caption 'Dr M posing manje dan bla bla bla' kt fb dan2 lps 2 ada pompuan saiko yang sibuk gak nk letak gambo nih pastu tag aku.."pastu tulis caption yg Dr M tiru dy posing laa,tgok ni(dan2 tukar pic wall yg kononnya posing sama tuh) comei kan saya"..heiiii aku puji Dr M yg comei posing mcm tuh..bukan ko pompuan!!! menyemakkkk kat wall aku satu hal..aku sakit hati satu hal

2 comments:

nuffnang promo