ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Friday, March 4, 2011

kacang jer


semalam akibat keboringan di ofis, maklum le boss kan xde..
bulan 4 nnt baru masuk..jiran sebelah pun xde pi meeting..
maka aku amek keputusan nak pi jj equine..kuar awai kul 12!!
tu lah shopping kompleks yg dekat pun..kat jj lebur duet aku dalam 50 gak..
jalan2 lagi pusing2,
teringat nak beli bulu mata pelesu sbb glue nya aku dah beli dah
..aku beli yang ni.. rm 4.9..kalau ada yg lg murah cnfirm aku amek yg tuh..

aku pilih yg ala2 natural jek..
dah teror sok baru ah beli yg dramatik pulak kan.. >__<


dan dah try pakai dah semalam pas balek keje.. T__T
sonang yg amat!!
gambo aku pakai bulu mata pelesu xde k
segan la ai


yg glue plak beli kat sacc ahad lepas..18 hengget!

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo