ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Thursday, March 3, 2011

joey buta sebelah


semalam pi pasar malam kat beryl's bangi
tujuan utama nak makan bakso
mr q dah mengidam, lama tak makan katanya
pi2 akak tu baru nak susun2 barang
hahahaha
nampak sangat kami datang awal
tak sabo2 nak melantak
kenyang smpi ke malam makan bakso
makan dah, minum dah
kita jalan2 kasi tawaf pasar plak
macam paso malam n beso sangat ;p
aku duk belek2 shawl yg tgh in skang
ingat nak beli tapi malas ahh
kita jalan ke gerai sebelah plak ye

pak cik jual ni jual kura2 + ikan laga dll
biasa pak cik n xde pun, mst baru meniaga cini
terus mr q melekat kat citu
dok tanya kat aku
"..nak beli boleh tak..?"
n kali ke berapa ntah dok tanya kat aku
asal nmpk je, nak beli satu boleh
selalu je aku patah kan niat dia dengan berkata
"...tak yah lah, nak buat pe, nnt sape nak jage? dan bla bla bla..."
last2 semalam aku kasi can lah
sian le pulok kan
"...beli je lah..."
seekor lapan hengget
makanan nya brape ntah



pas balek umah
mr q mms aku gambar di atas
dengan caption
' ..joey mata buta sebelah..'
whatttt????
terus bg nama joey okeh
knp nama joey, tanya mr q

hadoi laa
aku yang pilih kura2 ni
masa beli xplak perasan
xpe lah nk bt mcmane
aku suh mr q mms mata joey yg buta tu
arammmm xmms pun
takut aku ngeri ker??

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo