ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Thursday, March 24, 2011

lift

assalamualaikum
selamat hari khames
hari ni agak busy, ngeh ngeh ngeh
bukan busy apa pun
busy buat keje lain
jd s/u menteri kewangan
handle cabutan kertas undi
hahaha
undi apa? biarlah rahsia
kerana undi anda adalah rahsia
oke tak berkaitan

pas selesai cabutan tadi,
aku ngn dewi pi cafe
tapi kami tak guna lift yang biasa tuh
aku ajak dewi guna lift barang
lift barang ni kat belakang
guna lift nih dkt sikit ngn cafe

masuk lift
borak2 pasal undi mengundi tadi
tiba2 kat level 1
lift stuck and then bergegar
kami dari level 6
macam terturun ke bawah
dewi dah pegang aku dah
aku mcm relax g
tapi ketaq habeh lutut cheq!
relax la kon0n kan
aku tgok no kat lif tuh
naseb berubah dari 1 ke G
dah smpi G, pintu terbukak
lega!!!

fuhhh,
xpenah2 aku naek lift jadi gituh
naseb baik aku ngn dewi
kalau aku sorang2?
mintak simpang

tapi sebenarnya
aku penah je naik lift nih sorang2
masa tu aku kena jaga pengarah
pengarah mintak belikan makanan
nak cepat, aku guna la lift nih

pic: google


mcm ni lah lif kami naik tadi
beso0or
naik sorang2 seram wehhs
dah la lampu yg menyala ada 1 je daripada empat lampu
kalau terpadam satu tuh
pandai2 la k0 nk idup

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo