ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Thursday, January 27, 2011

yeayy, aku berjaya!!

salam,

aku x p lunch pun, kenyang makan nasik lemak pg td
apa yang aku buat adalah membuta sat
tapi n bukan nk citer berjaya sbb xmakan ke apa

yang aku berjaya ialah..

aku berjaya hidup dengan bajet RM100.oo untuk 1 minggu!
RM 100.oo itulah duit minyak kete
RM 100.oo itulah duit makan hari2 kt opis
RM 100.oo itulah duit makan sabtu ahad

mulanya macam xconfiden
boleh ker aku hidup dengan seratus seminggu?
alhamdulillah, boleh je sebenarnya

dengan syarat..
xde lah nk beli barang bukan2 macam selalu
xleh berjoli laa
pandanggggg saja!

isyyy, kalau la dari start keje aku bt mcm n
mesti dah byk saving aku kan
T___T

dan selasa kelmarin dah gaji
lega cheq..
(erk, dh gaji blh boros la kan?)

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo