ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, January 26, 2011

geram sihh

hah amek dah entry ke-4

aku tengah bengang ni

bengang dengan 2 hal..


hal 1:

n pasal doorgift td..makcik n boleh call aku..
'nnt tolong amekkan untuk sy sekali eh'

aku pun ok je lah..
sbb aku pun nk amek utk aku jgk

pastu aku turun, p pilih2 doorgift tu
then masa balek, terus la aku nk bg kt makcik tu kan

ntah mcmane aku boleh lupa!
aku jarang pun p bilik dy
makcik n satu aras je ngn akak yg jaga doorgift n!!
sekangkang kera tu je hah
jalan sikit je depan bilik dy tuh

boleh dy suruh aku p tolong amek utk dy??!!
aku yang aras 6 n turun la p aras 3
amek doorgift n then bg kat ko
aku hangeeennnn je bila ingat pasal n!!
macam org b***h je aku rasa

bukan jatuh pun class ko tu kalau p amek sendiri!!
mmg diva btul lah


huhhhh!!!!!!!!


okeh hal 2:

yg mak cik lg sorang n plak
suka la pass2 keje yg bos bg kat dy
boleh dy pass kat aku balek
haiiii, bengang nya lah aku

pastu td, suh aku tolong print minit mesy
'buat folder sekali eh'
mula2 suh aku frwd emel balek, kata xterima
semedang laaa bg alasan mcm tuh
hakikatnya dah berpuluh2 kali aku emel kat dy
bila aku dah emel, kata emel xterima la, xleh bukak la..

dah laa dlm fon td ko ckp, 'hah, dh dpt dh minit n,, sy nk tngok sat'
kok ye pun ko malas nk print
xyah ah nk mnipu aku mcm tu
dah jadi 1 keje plak aku nk p hantar dokumen n kat ko
kalau 1 aras xpe jgk

knp lah mak cik2 oiii??
jgn menyusahkan org boleh tak

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo