ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Friday, January 21, 2011

tak manis kut..

salam,

tengahari tadi aku xkuar mana2 pun

w/pun hari jumaat tp rasa mcm hari isnin je

sebab smlm cuti kan..

cuma p makan kat cafe pastu jalan2 kt bangunan sebelah yg xde orang lg tuh

feeling macam jalan kat taman plak..hehehe


view dari tempat aku..nmpk tasek+org main go-cart+org mancing dan bla bla bla


pastu p tido kat surau ngan dewi

lelap gak le sejam..naseb dewi gerak aku >____<

bangun dan amek air semayang dan semayang

tapi time semayang, aku terkedu sat

xtau nk ckp pe

terpikir + bingung + dan macam2 lah

sebabnya aku nampak akak cleaner n guna towel kecik n tuk jadikan anak telekung dy

yang aku rasa xbestnya lambang towel kecik tu . . . . .




pic: google



hah tu la lambang kat towel kecik tuh

aku terus rasa macam alahai.....

di manakah ke'sensitif'an anda??

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo