ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Saturday, January 15, 2011

menu breaklunch smpi dinner


salam dan selamat tgahari..

aku xkuar mane2 kut hari n

duk umh sajo, gaji lmbat lg sih

mr.q pun keje..xleh date

so, kalu dh duk umah tu xreti2 nak masak?

n menu aku hari n

menu breaklunch sampai dinner

hehehe..mcm tak biasa kan



tom yam! i like it very much


dan lau makan tom yam dan nasik

aku suka makan banjir mcm nie

buh nasik 2,3 sudu

pastu kuah tom yam kasik lebih

fuhh..heaven!

tapi kalu kat kedai xde ah aku nk mkn mcm 2 kan

dan tekak nk minum ais je

wpun bdn aku mcm nk deman tak deman

selesema pun ada gak

ahh pedulik kan



sirap bandung..


aku bancuh 1 jug trus

buat stok simpan lam peti..



k,tu sajo laporan hari ini

adi0s!

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo