ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Thursday, January 13, 2011

bak.so ba.ngi

bak.so sedap dap dap..

salam,


aku kan duk area ba.ngi-ka.jang

boleh dikatakan tiap2 hari ada je lah pa.sar ma.lam

antara yang aku selalu p ialah pasar mlm hari rabu

pasar n kt be.ryl's, alaa yg kilang cok.lat tuh

lau xtau jgk, yg kat utu.san dan kagu.mas

aku tau ada pasar kt sini pun dari akak ofsmate aku

dy suka beli nas.i ker.abu kat sini

n then ntah mcamane ntah aku boleh terbeli bak.so n

sbbnya aku tngok asal ramai sgt beratur n? akk n jual per??

org yg mkn kt situ pun ramai

soo. .bermula dari situlah aku jatuh hati sama bak.so ini

dah mcm minah in.don plak aku rasa

rmai yg mkn kt situ in.don..situ kan kawasan kilang

tp org kita pun ramai jgk

boleh je pilih nk bihun ke mee ke soun ker

1 mgkuk rm3.50 *air free lau mkn situ

ada 3 @ 4 bebola dgg dan keropok( ntah apa namanya)


aku yg perkenalkan bak.so n kt c ely
smpi dy pun xbleh lupa kesedapan bak.so kt sni..hahaha



kami suh akk bak.so tolong snap dis pic
lawak ah akk tuh, aku tgok blek gmbr neh kt hp
eh eh asal terbalek?
bleh dy snap gamba n terbalek..sabo jelah


cubaan pertama dr akk bak.so,,
tgok, mcmne dy tgkp gmba??
selambe je mntak akk tu snap kan
sbb ckp kt dy kami nk promote bakso dy
hehehehe...

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo