ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Monday, January 17, 2011

lak.sa sedap


salam,

n nk citer pasal makan lg..

asyik makan jek, mana tak gemuks!

bru dua kali aku mkn laksa n

selang seminggu je kot

dah terbayang2 laksa n

so, smlm p mkn lg


haaa..

ni lah ghope lakse yg sedap giler tuuuu!!!

pekat siot kuah dy..mmg kena ah ngn selera aku

siap dihiris nipis2 cili padi tuh

asam keping lembut gilosss

memang terbaik ah

semangkuk 3.50 ye

50 sen tuh msti sbb ada telur rebus

pesen aku

aku tak suka makan laksa ngan telur rebus

i dont know why

knp nk kena letak tlur rebus tuh hah?

xpaham aku, hiasan? xperlu kut..

tapi xjd masalah pun, aku pass kt mr q laa

isyy..tgah taip n pun terliurrrr

apa lagi tgok gamba..




cendol pun ado..


sbnrnya dyorng ade jual bhun sup gak

sejak dyorg dh bkk kedai kt seksyen 7

skang kt lori n hnya ada laksa dan cendol jek..




laksa sedap n tepi jalan je ye

kt dpn tesco xtra s.alam

makan bwh2 pokok

lau xckup krusi,, mkn lam kete pun boley

mmg ramai ah yg makan kt cni

kete kecik beso sume ada

yg tapau pun byk

sape yg beria2 pomot kat aku suh mkn sini??

mstilah mr q..tqvm!

wpun sbnrnya dy nk aku try bhun sup

xpelah, laksa n pun dh sedap giler dh






pss: bju kuning tu cha ya nun alip ye..dy pun mkn!


pssss: mr q..bila nk pekena bihun sup plak? harus brgado lg nk carik kedai.. :))

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo