ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, January 4, 2011

bila manusia-manusia.....

bila perempuan TAK TAHU MALU LANGSUNG!!

dah tau lelaki tu laki orang, ko pedulik hape kan

dah tau lelaki tu laki orang, ko menggedik jugak, mengendeng2

dah tau lelaki tu laki orang, anak 4, 5, ape ko kesah kan

janji 'segala impian dan harapan kita tercapai'

gelak guling2 aku dengan impian ko tuh!

wallahhhhhh, konon terbaek la impian ko

xsedar ke impian ko tu atas air mata orang lain

air mata isteri dan anak2 lelaki itu..

hakkkkkkkktuihhh!!!!


dan bila lekaki TAK SEDO DIRI

dah lupa agaknya ko dah tua??!!

kalau ko lupa jugak tolong tengok rambut ko tuh

hari2 mesti tengok cermin kan

lupa ke kat anak isteri?

masa ko sakit,

tanpa segan silu ko mengaku yang bil hospital dicover oleh insuran isteri

eewaaaaaaaaahhhh, bunyik mcm dah insaf la

xde da nk curang2, xde da nk main kayu 3,4 dah

tapi xjugak ko insaf2 kan

kat pejabat ko pung pang pung pang kat semua orang

yang kononnya ko 'profesional' sangat

tapi bila ditegur terus ko melenting kerana melibatkan perempuan itu

ko kuar awal dan masuk lewat atas urusan..

urusan la sangat padahal berdating

dating dalam bilik ko pun jadi je kan..

kalu xbwk kete, ko sanggup dan xmalu pinjam kete orang

(dan orang yang bagi pinjam juga adalah sangat bodoh pada aku kerana ko tolong runtuhkan r/tangga orang!)

sapa yang melihat memang meluat lah

tapi boleh pulak ko marah bila orang menyampah dan xsuka korang dua

memang dasar orang xsedar diri!!



p s ssss : aku tulis ini sbg teladan dan tauladan untuk diri aku jgk
pss ssss: aku tulis ini disaat aku yang saban hari berdepan dgn situasi ini
psssssss: dan aku tulis ini kerana aku penat asyik dipersalahkan/disindir atas skendel bodoh di
atas..w/pun ayat last sekali dyorang akan cakap 'lawak je....'

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo