ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, January 19, 2011

mengelupas



salam,

hari n dan jumaat bos e.l

anaknya masuk spital. operate tumit kaki akibat main bola

hissyy, ngeri!

minggu n langsung bos xmasuk..esok plak kan cuti thaipusam

yabedabedu laaa!!!

k, stop citer pasal tu

aku nk citer pasal mengelupas

apa yang mengelupas??

muker aku ker?

bukan..

n hah yang mengelupas,,,





bibir aku!


pic: google


bila ingat balik patut la mengelupas

aku xpakai langsung lip bam minggu n

malas dan lupa kut

dan juga aku lupa nk gosok bibir aku tu ngan berus gigi

amaran! * gosok dengan lemah gelamai sopan santun ye

bukan p tonyoh!

gosok la pas gosok gigi, time tu kan bibir kita lembut..

k la, nk p solat sat (mentang2 bos xde, solat pun lewat)

dan p sental bibir aku n

hahaha



daaaaaaaaaa!

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo