ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Thursday, October 20, 2011

sekali sekala

wiiiihuuuuu
semalam aku eL
pas buka pose 
makan nasik arab iaitu hanith lamb
terus pedih ulu hati
pas maghrib terus tido
terjaga kul 11 - semayang isyak
pastu sampai ke pagi tak boleh tido
sebab masih sakit
dari pedih ulu hati jadi sakit belakang
dah dapat dua sakit
yelah duk golek kiri kanan - terlentang - bangun duduk
tak boleh tido sebab sakit
last2 tertido jugak
sedar2 jam 7.30 pagi
dan pedih ulu hati masih ada
nekad tak larat nak pi keje
heaven weh duk rumah
tengah hari sampai ke petang hujan lebat
bukankah itu nikmat
nikmat tido la!!
ajaibnya sakit pun terus hilang
nampak sangat badan ni suh rehat
jangan rajin sangat pi keje
hahahahaha

pehtu malam pi makan kat dengkil
eh murah laa rest sri malee tuu
nak putih+tomyam campo+sup ekor+kerabu mangga+nsk grg kg+ air tembikai+air kosong dua
total = RM 18.00!!

dah kenyang
pe lagi balek rumah laa
macam biasa lalu jalan shortcut
ikut presint 20 tuh
time nak sampai first ronbod
ada satu kete kancil tapi aku ingatkan motor sbb
satu lampu je nyala
xpelah, kami pun meneruskan perjalanan
dah masuk gate kat perkuburan islam tu
aku dah nampak ada benda shining2 kat tengah2 jalan
tapi aku abaikan
sampai2 kat situ
rupa2nya gate dah tutup!!
so kami pun uturn la balek
uturn2 ..
gate menghala keluar tu pun tutup jugak
ah sialan sungguh!!!
aku dah cuak bagai dah
terus terbayang kami ni kena perangkap ke hapa
ala macam dalam filem tuh
dah la kubur kat situ weyyy!!
belah kiri kami tu je hah
pastu hujan renyai2 pulak..
isyhhh seram haku!

kete lain xde oke, kami je
undur kete terus kuar balek kut gate first masuk tadi
cehh knp la diorang tak tutup je terus gate td
xde la kami masuk
aku suh incik tunang pecut
gila lah seram aku
tapi kereta kancil tadi sapa??
masa kami keluar ada lagi kete tuh
ah mgkin guard kut
tapi asal xbg warning jalan dah tutup
masa tu baru pukul 10.40 camtuh
dah keluar sampai ke jalan dengkil
leggaaaaaa cheq!!!

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo