ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Friday, October 7, 2011

bencilah

haaaaaaaiiiisssshhhhhhhhhhhhh!!

aku sungguh bosan 
kalau nak kena buat keje nih
kalau semua orang bagi kerjasama xpe
ini tak
 nak kena aaakkkkuuuuuuu mengadap sorang sorang
baru nak bg maklumbalas
letih la wey!!
dah la duk aras lain2
emel2 haram xde respon
memang macam tuutttttt
dan hari ni dapat new task from boss
dah macam meeting besar pulak
padahal meeting seksyen jer
AKU
 BENCI 
MEETING!!

dah la pagi tadi agak malang
aku susun kotak2 dalam bilik boss
kotak tu kotak masa pindah ofis
dah setahun dah pun
sekarang bukan bilik tetap
so boss dah cakap biar je barang2 dalam kotak tu
selamat aku tak payah kemas
;)

disebabkan pagi ni ada orang nk interview boss aku
jadik aku kemas2 la sikit
kotak2 tu dah bersusun tinggi
ada la tu boss cari barang dia
so aku nak la susunkan elok2 balik
sekali mak aii
berat kotak atas tu
heran tak jatuh plak kotak berat duk atas
xpe la try je angkat
dah angkat paras dada
 hamek kau
memang berat
aku nak tahan ngan paha
sekali bergesel paha aku ngan kotak berat tu
perrggghhhh
sakittttttt!!
tak luka tapi macam bisa gitu
pedih!!
harap dalaman xde apa2

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo