ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Monday, October 3, 2011

minyak


orang kata dalam hidup kita ada dua minyak sebagai teman setia..
fasa I : masa muda belia,cantik rupawan..kita bertemankan minyak wangi.tiap-tiap hari mesti sembur punya.nak-nak pompuan kan.

fasa II : bila dah tua..teman setia pulak ialah minyak angin ler..Tapi yang aku ni apa kes..boleh kata tiap2 hari sakit bahu ke tengkuk.kadang2 smpi naik ke kepala..mungkin cara tido aku tak betul? sebab aku tido mengiring. Atau sebab bantal? ke cara aku duduk. yelah sepanjang hari kat ofis..cara duduk yang betul kena tegakkkk oke. Tak pun aku stress? Ke cara pemakanan..?
Ntah lah. Yang pasti rasa nak pi berurut satu badan tapi xtau nak tuju kat mana..
bila sakit mcmni rasa diri dah tua wey!

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo