ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Monday, October 24, 2011

Blogger Cilik

bukan aku
aku  nih dah besar gajah
bak kata orang kg aku
hihihihi
aku ni baru nak jadi blogger celik..

ni aku nak share 
blog adik2 cilik
eh buat masa ni yang aku tau ada dua je
sebab mak bapak diorang glamer u

1. amna
anak kepada wardina
ada orang tak kenal?? 
sedeeeeyyyyy sapa yg xkenal
kagum giler oke kecik2 dah terer tulis blog
baru 9 tahun kut
tapi dia baru je join blog2 nih
ofcos atas dorongan mak dia

2. husna
oke husna ni anak ustaz zaharuddin
aka ustaz zaharuddin.net
yang pasti husna ni lagi lama berblog2 ni
satahu aku 1 family diorang ada blog
dahsyat2
yang penting blog dia comel oke
sangat kebudak-budakan gitu..


haaa dua blog cilik tu jelah yang aku tau
tapi aku rasa mesti banyakkkkk lagi blog2 cilik lain kan
zaman sekarang kan dah lain
bukan macam dulu
duluuuuu aku nak pegang keyboard pc pun takut
takut meletup!!
hahahahaha

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo