ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Friday, August 26, 2011

ucapan selamat hari raya

alahaiii
dah raya ni weiii!!
hati da meronta2 nak balek kg
w/pun barang tak kemas hape lagi
dengan plan nak pi jalan tar malam ni
dengan aih macam2 lah
pe pun semoga aku dan semua2
yang nak balek kg tuu
tak kira la sapa
selamat sampai ke tempat yang di tuju
semoga selamat semua nya dalam perjalanan
aku insyaAllah balek esok tapi
still tak tau nak balek pukul berapa
tengok keadaan
pe pun yang penting hati2

sumeorang tempek gambar
aci lah kan
aku tempek gambar ni jee
gambar fresh seksyen aku..
malas nak buek kad rayo bagai
malas nak edit2 gambar sendiri
aku tak terer
;)


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAZABA
(MAAF ZAHIR DAN BATIN)
0-0 yep


psssttt: incik tunang, sila take care balek kg tuh oke

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo