ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Thursday, August 18, 2011

catat sejarah

huuuaarrrrggggggggghhhhhhhhhhhhh!!!!!
hari ni aku MENGANTUK GILER
bukan mengantuk main-main
sungguh betul-betul mengantuk
dan juga boleh catat sejarah "SELF BOOK OF RECORD"
buat pertama kalinya
aku hanya tido 1 jam malam tadi
percayalah!!

aku layan citer korea kat sini ditambah pulak dengan hati yang lara
tengok-tengok jam sudah 3.30 am!
layan citer korea kau
bukannya nak khatam quran ke apa kan
sungguh tidak insaf di situ
bulan ramadan kut

lagipun aku tau
kalau aku tido kang mesti terlajak
tak pasal-pasal kang sedar-sedar dah tengahari kut
sebab tu aku malas tido
paksa sengkang mata jugak
sampai sahur kul 5 then
kul 5.30 - 6.30 lelap jap
giler betul!!
naseb tak weng drive tadi
and niat dihati nak tido kat ofis
tapi segan weh
bos ada
tahan la mata ni hah
macam panda ke hape..xtahulah
yang penting balek umah kang
aku nak qado tido
serius MENGANTUK YANG AMAT!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo