ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, August 3, 2011

sesekali ku rasa teringin........

sempena puasa yang ke 3
meh layan perasaan / nafsu makan
yang hade hanya pada bulan pose je

akibat bosan yang amat smpi tak tau nk ckp dah betapa bosannya
mmg giler wehhs bosannya kat ofis n
tetiba teringin sangat nak makan seperti gambar di bawah
atas ehsan pakcik google


kat kg aku panggil kanji oke
kat k.eyl nih panggil bubur lambuk
jgn ditanya la knp panggil kanji
nnt aku tanya mak haku k..

dan dimakan dengan kerabu taugeh
dalam nih campo kerisik+bwg2+dannn aku xtaulah
tapi yang penting mmg sodap
perrrghhhhh
meleleh ailio
terus rasa nak balek kg petang ni jugak
siries!!

dulu2 ayah dan mak selalu masak kanji nih
request dari surau kg aku
sejak dua thn lps org len plak yg buat
mmg masak hari2 ah
kecuali ada org sponsor surau mknan berbuka

disebabkan itu
bila bulan pose je
ini adalah menu wajib
nak2 kalau ramai adek beradek yang balek

huhuhuhu
lambat lagi sih nak boleh makan
aku balek time nak raya sok
lambatnya!!
wajib mintak mak masak menu nih dulu
menu len tak pandang dah...


pssttttt: aku tak penah makan bubur lambuk kg baru yg glamer tuh! mcmane ek rasanya??

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo