ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, August 10, 2011

no wordless wednesday

hari ni no wordless wednesday
sebab aku nak membebel sikit

pertama,

kenapa bila ko dah berpangkat pada sesuatu jawatan
baru laa nampak muka ko
dan dan muka ko sibuk mengJOIN segala aktiviti
sebelum ni tak nampak batang hidung langsung
tapi selepas berjawatan baru ko sibuk nak menunjuk muka
maka atas dasar apakah itu??

yang pasti aku rasa sungguh annoying
terhadap orang yang begini


kedua,

bagaimana nak ngadap benda yang kita tak suka buat?
dalam hidup ni mesti ada kan macam tu
tak kisah lah benda apa pun
dah lah benda tu aku tak suka buat
pastu suka push2 aku
maka aku pun selalu buat endah tak endah je
tapi dah KERJA nama nya
aku buat bila aku ok
bila x ok, sorry lah aku nak buat
paksa rela
jap2 jadi paksa
jap kang rela jelah

# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #


dua tu jelah yang nak membebel

sekian.....

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo