ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Sunday, September 18, 2011

KEKAGUMAN KEPADA MAK DAN AYAH

salam,

entry baru pas raya
hahahaha
biasalah mood baru datang

baiklah ini bukan entry raya
tapi entry KEKAGUMAN
kekaguman aku adalah
kekaguman seorang anak kepada kedua ibu bapanya
iaitu mak dan ayah aku laa
oke family aku kan ada sepuluh org adek beradek
tapi kan, tiap2 kali aku call phone umah kat kg
mak ayah aku dapat cam anak mana yang kol
hebat kan?
padahal aku rasa suara kami tambah2 pompuan sama je aku dengar suara nya
dan incik tunang pun ada cakap benda sama
hahahahaha

hebat!! sangat hebat bukan
macamana mak ayah aku boleh cam
suara anak mana yang call diorang
bukan kah itu hebat?
MasyaAllah...

ibarat macam ibu yang melahirkan anak kembar
ya dulu aku pelik macamana si ibu boleh kenalpasti
anak kembar dia yang mana satu
itu abang/kakak atau itu adik
tapi itu semua kuasa Allah

dan aku ada anak sedara kembar
memang masa diorang kecik
very da confius nak cam diorang
sampai la umur diorang 5 tahun gitu
baru aku boleh cam diorang
sebab..
pertama, bentuk muka
kedua, mata - sorang sepet sorang bundar
ketiga, tahi lalat - sorang ada sorang xde
hehehehe

psssssttt: dua minggu cuti raya aku jadi very homesick...!!

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo