ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Thursday, February 24, 2011

xsangka sungguh

assalamualaikum

..hari n aku nk cakap/tulis pasal jodoh..bukak fb hari ini 2 orang classmate aku dah tunang awal bulan n..dua2 satu class ngn aku masa sekolah dulu..aku satu class ngan bani start form 2 sampi form 5..and si bani ngan ijan satu class lau xsilap dari form 1 form 3 sajok..pastu ijan tukar sekolah lain sbb dia nak amik aliran sains..sekolah aku masa tu xde tawarkan aliran sains okeh..

wahhhhhh sangat tak sangka depa nak kawen sesama sendiri..dah tunang pun!! aku ada dengar2 gak pasal depa n, tp tengok kt fb xde pun gambar depa dua ke apa ke..dan depa bukan jenis heboh+kecoh nak bercinta kt fb..tup2 kuar gambar depa tunang pagi ni kt fb..what to say?? just congratulations la kat hangpa dua!! giler ah..sungguh aku xsangka..ce cite ce cite caner angpa boleh cintan cintun nih? hahahaha

pastu n satu lagi kawan sekolah aku sama cam bani+ijan..tapi depa dua dah kawen dan dah ada sorang anak pompuan pun..iaitu umi dan izhar..umi n classmate aku jugak dari form 2- form 3..form 4-5 dia pun amik aliran sains mcm ijan..aku ngn umi pun dari sekolah rendah yang sama..and si izhar ni pulak budak kelas sebelah kami je...memang tak sangka giler..dulu masa sekolah cintan cintun ngan org lain, last2 mcmane ntah depa leh kawen..
aku mula2 tau pun terkejut gak
'..hahhh, bio betui??ye ke??betui ke depa dua kawen?..'

tapi tulah.. benarlah dan akuilah JODOH dan PERTEMUAN yang Allah aturkan untuk kita..

+

di cilok dr fb depa dua..


pssss: angpa best la sbb jodoh ngn org lenggong gak.. T____T

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo