ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Thursday, February 10, 2011

ayam penyet riang ria lagi



salam,

tadi aku p makan ayam penyet riang ria lagi
tapi kali n bersama mr.q pulak
dia kan jelesss..dah aku cakap sedap tuh
dia la pulak berzikir kt telinga aku
'..nk makan jugak...'

dan kejadian yang disangka2 berlaku td
naseb dah lepas makan
time nak kuar kedai makan tuh
aku rasa semacam
rasa basah kat kain aku
aku suh mr q tengok
aku dah terpusing2 tengok baju aku
dah nampak setompok..
' bocor la nih'
mr q boleh ckp apa
' bocor apa, xpaham??'
sabo je lah aku

naseb baik aku duduk angkat baju
mgkin masa aku duduk baju aku yang patutnya ke belakang jadi ke tepi
so, tompok tu kena kat baju belah tepi
boleh ar cover lagi
kalau belakang jugak, xtaulah
dah la aku diri lama gak kat kaunter td

isk isk
loq laq laa aku n
tapi lawak pun ada
xsangka wehs boleh bocor smpi kena baju
>'___'<
ye laa..last kes bocor2 n time aku budak hingusan
masa sekolah2 dulu selalu gak la kan
pas tu xde dah nk bocor2 sampi kena baju segala


...muka budak bocor...

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo