ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, February 1, 2011

akhernya...





akhernya...!

sudah sampai rezeki Nya

dapat gak aku p makan kat sini

dah lama dah sebenarnya duk dengar orang cakap pasal nasik arab kat cyber nih

tapi tak pernah nk try p cari

pas ofis dah pindah cyber

hah, barulah semangat nk p makan

kat blog plak ade je orang citer makanan kat citu

maka pada ahad kelmarin

hushhhh, ramai giler orang..mmg time lunch pun

walaupun hari tu hujan dari pagi sampai petang sampai ke malam

giler ahh

bukan 1 malaysia lagi dah, 1 benua kut

melayu, cina, arab

tapii india aku xnampak plak

T_____T

n yang kami makan



hanith lamb
+
hanith chicken
+
sup kambing
+
tea arab (tp guna lipton pastu letak bunga cengkih+buah pelaga dll)
+
barbican lemon

aku yang xsabar nak makan
mr q yg susun2 pggan
'amek gambo dulu...'



okeh, n tgn aku dh xde..


aku mkn nsk separuh pggan je kut

tengah2 nk menghabiskan butir2 nasik yang terakhir..

aku rasa macam nak termuntah beb

eeiiiuuuuu

tahan je lah

tulah, banyak sangat makan kambing!

akibatnya isnin semalam,, pale pusing2 mcm roller coaster!

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo