ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Saturday, February 5, 2011

apa yg aku buat CNY 2011?

salam,

ada yang kt kg lg ker?
ker baru smpi kl?
bukak fb hari sbtu suma ckp jalan jamm
highway utara laa
ahad msti la berganda2 jamm nya

..aku duk kat umah sewa n je
aku buat keputusan muktamad
iaitu xbalek kg!!
ni lah pertama kali dlm sejarah idup aku
cuti panjang xbalek kg
huhuhu

so..apa yg aku buat?


khamis..

..tido sampai lebam
ptg p sacc, ngedate ngn mr q
janji nak makan nando's di situ
sbbnya dapat voucher free satu


6.30 balek kajang terus p econsave dan pasar malam
aku ingat nk masak tomyam
mr q dah mengidam tomyam aku
T__________T
beli sayur mayur + udang kt econsave
aku was2 sikit nk beli ayam kat situ
so aku decided nak beli kat pasar malam jek
sekali.. p sane
ayam xde jual plak,, cuti CNY kut
aiyooo
daun limau purut pun xde
cancel nk masak tomyam
terus balek umah sbb nak kejar maghrib


jumaat..

aku nak p klcc
sbb utama aku nak cari product himalaya
nak try pakai ok ke tak
mr q ok je
lagi pun lama giler tak p klcc
mr q pun dtg solat jumaat kat sini
senang kang terus p
sebelum tu mr q pass kat aku maggi goreng cina
sekali ngan ayam dan udang goreng tepung
:))
park kete kat ktm serdang
free of charge!! sbb CNY gak kut
hari biasa 3 hengget
terus beli tiket, kami sangat bertuah hari itu
sebab pergi dan balek kami tak yah tunggu train lama2
xsampai 5 minit, train dah sampai
tapi orang jangan cakap lah
penuh sesak macam tin sardin jugak
koc wanita pun macam xberfungsi time sesak2 n..
naseb naik lrt ok je, xde sesak mana
tp masuk klcc...
hah k0
pelik aku, dyorang ni tak balek kg ker hah?
(cakap kat diri sendiri sebenarnya ....)
sampai ktm serdang semula dah maghrib
terus p solat dan isi perut
pastu p downtown bangi
saja jalan2 pusing2..
aku beli sliper facebook dan
mr q jumpa jugak jaket yang di idam2 kan
(tapi ada org ingat dy polis la plak bila pakai jaket tuh)
dah la murah,, 35 hengget jek
boleh tukar pulak kalu tak puas hati
naseb tak beli kat klcc tuh
free size tp macam size M kan


sabtu...

tido sampai lebam jugak
tengahari baru bangun
pas isi perut, mendobi baju2 ikut peringkat
baju kecik, baju keje then baju hari2 pakai kat umah
tak lupa juga selimut
petang hujan
ingat nak p joging
postponed lagi laa ;p
best lg tido kan
seterusnya
tengok tv--fb--blog walking--tulis blog


ahad.,.

iron baju keje untuk seminggu la ofkos
kononnya laa..last2 hanya mampu iron utk 3 hari jek ;P
tiada mood utk masak jd mcd lah jawapnya
xpelah, bg can kat aku yg baru nak makan prosperity burger
sian aku kan
tgok jjcm+melodi dan blablabla
ptg basuh kete
berkilat2 kete aku
bila mood rajen sudah datang
kalau malas, nk p hantar kt car wash pun maleh!


sekian, saya melaporkan
poyossss


No comments:

Post a Comment

nuffnang promo