ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Thursday, February 17, 2011

berita kematian

semalam dapat emel
tajuk : BERITA KEMATIAN
nampak tajuk pun dah malas nak baca
sedih le berita2 mati ni
tapi kena baca jugak la
nak tau sape, sekian2..

and aku agak terkejut
becoz yang meninggal tu
one of my x-officer
sakit breast cancer
her age dalam awal 40-an
masa aku satu bahagian dan satu seksyen ngan dia
sumpah aku xtau yang
dia menderita breast cancer

yelah dia bukannya jenis kepoh2
nak bagitau semua orang
she very soft spoken

masa aku tau dia sakit n
bila dia start cuti sakit
masa tu tahun 2009
and masa tu pun aku dah tukar ke bahagian lain

now she dah xde
meninggal pada 12 feb lepas

al-fatihah buat allahyarhamah
semoga ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman

no wonder laa
kenapa arwah xkawen2
maybe dia dah tau dari awal
dia sakit.....

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo