ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, December 14, 2011

senyum kambing


sehari sebelum balek putra
aku kuar ngn ayah and adik aku
mak xikut, busy kan
pi cari ikan pekasam sebenarnya
and sampai di tempat kejadian,
dalam kul 6 petang gitu
tiba2 ternampak
pengantin baru...
yang kenduri bertandang di rumah lelaki sabtu semalam
rumah pengantin laki kat kg aku laa
penganti baru di kedai makan
apa diorang buat??
makan laaa... [LOL]

akan tetapi
yang makan hanya pengantin perempuan
makan nasik goreng
wah siap nampak lagi dia makan apa..hohoho
maka, aku pandang adik aku
adik aku pandang aku
masing2 senyummmmm kambing
macam biasa je aku lihat situasi itu
hahahaha
mesti kat umah mentua makan tak kenyang kan
;P


  
 pic: google



 psssst: wahh, sedap aku kata orang..esok2 time aku pulak caner ek??

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo