ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, December 13, 2011

oh Mak..

salam...

hari ni baru masuk keje
semalam cuti kan
seperti dirancang..mak ikut aku
dan seperti dijangka..ayah xmo ikut
jenuh ajak!
ayah, take care k duk sorang2 tu
and mak jangan bosan tau duk kat umah tu
naseb baik adik aku ada

aku balek kg hari tuh
ya Allah, mak aku super busy
keluar pagi balek tengah malam
ada meeting penting
nak mengundi kannnn
tak reti penat oke!!
padahal yang muda2 lagi ramai
tapi tulah bila ikhlas bekerja kerana Allah
so, bila mak ada sini
macam lega sikit
harap mak boleh rest banyak2

sebelum nak bertolak tu pun
mak pi jumpa jiran sampaikan pesanan itu ini
call orang nu orang ni ingatkan hari2 sekian ada sekian2
haiyooo!!
sampaikan bila mak baru nak pegang telefon
aku ngn adik aku mesti cakap
"nak call sape lagi tu mak..?"
hahahaha

dah macam wakil rakyat
sebab tu kami panggil 
 
MAK DATIN....

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo