ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Monday, December 5, 2011

bubur asyura


pic: google

see
very tempting!!
aku dah terliur2
sedapnyalahhhhaiii


seingat aku lah kan
sejak aku berkerjaya dalam enam tahun nih
tak penah aku berkesempatan nak join
mak and the gang masak bubur asyura
how i miss very much that moment

dolu2
gotong-royong satu kg
macam ni lah hah

pic: google


masak dalam kawah!!
syiokk
dah masak, makan panas2 time cair lagi bubur tuh
pergghhhh, sedap giler!!!
selalunya masak dua kawah
satu manis dan satu masin 
sodap jugak makan sejuk2

ingat lagi masa sekolah menengah
buat bubur asyura ni lah
tapi yang handle nya ustaz2-cikgu cekgi dari kelantan ke ganu
siries aku xboleh makan
bubur diorang lain oke
yang pi ikut resepi negeri diorang kenapa?
ikut la resepi perak kan
ntahlah orang lain mgkn boleh makan
tapi aku tak leh makan sebab
ada rasa rempah ratus bagai
aku bawak balek rumah pun
xde sape makan
tong sampah la jawabnya

so this weekend balek kg
dah niat dalam hati nak mintak mak masakkan 
bubur asyura!!!!

dah menitik2 air liur aku nih
;P

............................................

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo