ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Monday, December 5, 2011

jalan - berangan - sentap

salam 9 muharam

isnin yang bersemangat walaupun bosan
sebab hari isnin depan cuti wehhh
hari keputeraan sultan selangor
cuti free hujung2 tahun
sapa tak suka kan

insyaAllah aku balek kg
amek mak ayah
sambil2 tuh boleh makan kenduri
almaklumlah musim mengawan
kannnnn 
suke!!

hahhh semalam ahad
aku berjalan sakan smpi pening kepala
saja gatal2 pi GM Klang --> JJ Bt Tinggi --> Nilai

pendapat aku tentang GM Klang......
no bad laaa
tapi alangkah bagusnya kalau setiap bangunan tuh
diorang category kan bangunan ni utk jual sekian2
tak bercampur aduk laa
senang aku pengguna nak shopping

dan dalam banyak2 barang kat situ
 yang aku dan adik aku sangat tertarik adalah
kain berlabuci bagai utk buat jubah
siries lawa!!!!
terus terpikir untuk buat baju seragam satu family
tapi very costly ok
kira2 utk 8 orang dah 4rat lebih
pastu kena beli kain lining lagi
perghhh kena pikir 1000 kali
dannnn tu baru baju utk kaum hawa
belum kaum adam lagi
family besar macam ni lah
T______T

dan malam tadi terpikir
TINGGGGG
cotton polka dot
untuk anak2 sedara feremfuan aku je
mesti shomel!!!

tapi citer GM xhabis lagi
ada satu kedai tu
very the kurang hajar 
ko setakat jaga kedai
bukan tokei kedai pun
tapi layan customer macam ^%^$%!!!
okeh, macam ni citernya
aku ternampak paper bag yang tengah in sekarang ni
aku pun belek2 dan tanya kat budak pompuan tuh
diorang ada 4 orang
duk gosip2 smbil belek hp
"..dik paper bag ni ada tapak x?
tak tahu lah kak.."
it's ok lagi la dia cakap macam tu
pastu kawan dia tanya budak pompuan tuh
"..tapak apa?
ntah..
tapak sulaiman kut....."

see
very the kurang hajar kan
dah la ko tak layan customer elok2
ko buat lawak bangang lagi bodoh depan customer
nasib baik mood aku elok semalam
kalau tgh badmood memang aku maki balek kut

sian la kat tokei kedai tuh
malang la dapat pekerja macam tuh
customer datang buat dekkk je
and again it's a malay girl.......................

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo