ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Thursday, November 3, 2011

kampong ties

lately aku follow citer n
kampong ties @ntv7
maklum le umah aii xde astro
drpd bayar astro baik aku masuk tabung
jadi layan je lah chanel mana yang ada
best giler oke citer nih

 3 watak utama

baju ijau shiu xian
pompuan belakang tu yue man
dan laki tu buaya (kononnya samseng tp dlm hati ada taman gitu)

produksi singapore tapi berlakon kat pahang
patut laa santek je view kampung tu
ada gak pelakon2 malaysia dalam citer nih

tak sabo aku nak nengok last episod
sebabnya sepanjang aku tengok citer nih
apa yang orang selalu duk kata kat bangsa sendiri
seperti sinonimnya;
melayu ni memang suka dengki
melayu ni busuk hati
melayu ni suka bawak mulut
melayu itu..melayu ini
tapi dalam citer nih
takde beza oke
orang cina pun macam tu jugak
ada spesis bawak mulut
ada spesis percaya sial2 nih
ada spesis talam dua muka
ada spesis pikir diri dia je
ada spesis suka amik kesempatan atas kesusahan orang
hisyy macam2 spesis ada

sekarang dua2 heroin kat atas tu dah jadi janda
laki masing-masing mati dengan trajik
dan buaya telah diamanatkan untuk tolong jaga kan isteri depa tu
sian buaya tapi dia bertanggungjawab
aku rasa last2 nanti mungkin buaya kawen ngan salah sorang tu kut
tapi xtau sapa


sumber gambar: kampong ties

2 comments:

nuffnang promo