ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, November 22, 2011

HARIMAU TERUS MENGAUMMMM!!!!!

dan
garuda jadi angry bird.....
hahahahaha

well, malam tadi aku tengok kat umah je
tapi dia punya bising kecoh macam 100 orang oke
aku + adik aku dan 2 orang anak sedara aku

tapi apa2 pun tak sia2 kami terjerit2 terlompat2 
naseb kepala tak kena kipas angin je
bahaya owhhh!!

dan saat penalti lagiiiiii aku tak sanggup nak tengok
tekup bantal kat muka
berdiri balek dinding
bila adik ngan anak sedara aku sorak baru aku tengok tv
makna nya menang ahh kan
hahaha
tulah weyy 
memang sakit jantung sungguh!!



and i found this status at fb
"...lagi perlahan bola badrul bergelek masuk, lagi sakit hati penyokong indon melihatnya.. kan? betul tak? semua tu ada hikmahnya..." 
aku SETUJU sangat2!!!



SYABAS HARIMAU MUDA!!!
SYABAS MALAYSIA!!!

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo