ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Friday, July 15, 2011

tomyam lipas

salam jumaat

jumaat yang redup..pagi-pagi lagi sudah turun hujan rahmat

nothing story to tell..but tomorrow ada date ngan geng sengal..pi jalan2 kat k.l sajork..pastu mungkin pakat2 tido umah baru aku yang masih kosong itu..oke itu story yg belum jadi..let's story perkara yang sudah jadi yep

begini ceritanya..selasa lepas punya cerita. ngedate dengan incik tunang..pas keje terus ke pkns bangi mau isi perut dulu..incik tunang cuti and kat umah dia makan lite2 je so tu yang pas jumpa terus makan berat..tau pun lapar kan

aku penah buat entry makan kat restoran ni.. order nasik kosong+nsk grg kg+tomyam+telo dadar+fresh oren+air kosong je sudah cukup..and guess what..sambil tengah rancak berborak pasal isu semasa..sambil tu suap jugak makanan kat mulut masing2..incik tunang tengah mencedok kuah tomyam..aku perati je..tiba2 aku nampak lain macam je dalam kuah tu..tengok betul2 hah memang betul sangkaan aku iaitu....

#


#


#


#


#


#


#


#


#



#


#


#


#


#


#


#


#


#


#


#


#


#


#


#


#


#


#


#


#


#


pic: google



LIPAS okeh LIPASSSS!!!!
w/pun ANAK LIPAS
tapi perrggghhhhh....
terus rasa nak terkeluar balek suma makanan tadi
incik tunang muntah kat toilet petronas
aku? xmuntah pun
;p

and restoran tu just gi bawak tmyam lipas tadi ke dapo
and tanya nak tomyam lain or xnak
tu jee
time bayar pun tokey pmpuan just say sorry
tapi makanan lain still kena bayar kecuali tmyam tu je
what the tuuuutttttt ...!!
bila fikir balek patutnya kami lebih tegas
baik sangat la pulak rasanya kami nih
masa gtau ada lipas tu, kami xde ar bising2
rasanya meja sebelah pun xtau apa jadi
okelah, nextime kalu terkena lagi
isyhh mintak simpang

so, restoran nih sudah terkeluar dari senarai tempat makan kami
jum pakat ramai2 kita boikot tempat makan kotor macam nih

psssss: tu lah sebelum n aku puji melambung sgt restoran nih..skang hamek!!

2 comments:

  1. eee.biar betul??? spatutnya diorang kena bagi free makan semua...

    ReplyDelete
  2. tulah pasal..xpe lenkali kena berkeras sikit ;))

    ReplyDelete

nuffnang promo