ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Friday, July 8, 2011

makan besar punyer

salam..ini adalah schedule entry

pagi ni aku pi ceramah 1/2 hari kat jpm. saja aku bagi nama awal2 sebab nak cukupkan kursus aku yang baru 1 hari..kesian kan kat aku..ceramah sampai 12.30 je tapi aku kena cabut awai sebab nak pi makan beso kat rest mohd chan abdullah (aku panggil abdullah chan), bangi

makan2 adalah sempena dengan 1 officer bertukar keluar..and tahu tak boss aku telah buat lawak (maybe..) dan nampaknya telah diambil serius oleh semua anak buahnya..boss aku cakap "..lepas ni siapa yang bertukar keluar kena belanja makan 1 seksyen.." hah kau.. and aku dapat tahu officer ni bagi 5 rat untuk makan2 lunch kang..kalah macam nak buat kenduri..aku tak tahulah menu apa yang diorder untuk dimentekedarah kan ramai2 nanti..lagipun makannya 10 orang jek!! hahahaahaha

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo