ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Thursday, July 7, 2011

murah gilak

pernah tak situasi begini terjadi pada korang2 sekali
(ceh bajet ada orang baca belog aku... ;p)

situasi 1:

hamba allah: wehh ko, aku beli tudung ni (cth ye..) murah gilo0o
aku : berape..? mcm mahal jek
hamba allah : lepas sale, rm 2++ jerk
aku: gulpp... telan ailio
(dalam hati murah ko kata? bagi ko memang ar murah, bagi aku mahal nak mamps!!)


situasi 2:

banyak lagi lah dialog2 yang lebih kurang seperti di atas..


so kesimpulannya standard murah atau mahal tu adalah bergantung pada orang jugak.. ada orang sekali makan tuk 2 orang setakat 100-200 tu xde hal lah..hari2 makan kena bil banyak tu xheran..kalau aku buat mcm tuh, mmg sminggu pas dpt gaji je hidup pastu sila makan pasir..

pastu ayat ko tu pun agak2 la wey..cakap murah giler2 sampai aku terpedaya..tak boleh ke ko cakap " bagi aku harga nya no bad la.." hah cer cakap gitu idok le aku terpedaya kan.. w/pun sesungguhnya harga 2 rat itu sangat murah giler bagi ko

sekian, terima kasih

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo