ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Monday, December 27, 2010

istiq0mah

salam,

aku tgh bosan xde keje, errr ade tp malas nk buat..sbb boss cuti kan..kasik can sikit kat aku nk cucuk langit ;) bila bosan sume dh buat.fb,blog, gosip smpai la snap gamba sendiri..

dan tiap kali tgok balik gamba sendiri aku jd benci..mencikk dan sewaktu dengan nya kerana;
;
;
;
;
;
;

aku mencik pabila melihat jari2 gebus ku ini..hahhhhh tension tahap gaban bila tgok jari sendiri.. lau dlm gambar lg ah..mcm hape lagi dah..lemak kt bhgn len ok g kut (cehh, pujuk diri sendiri)

tp dlm tension mlihat jari gebus aku n, tak reti2 jgk nk insaf..insaf pe. insaf tuk diet!! susah tul nk istiq0mah..haaa hambek trus ckp istiq0mah.sbb aku guna istoq0mah n moga2 aku berjaya diet laa

2010 pun tggl g 4 hari kan, hrap aku boleh la istiq0mah dlm diet n.. tp sblm start diet aku nk ganti p0se dulu..thn2 sblm n, ganti p0se tu lasttttt tahap2 genting baru kelam kabut nk ganti.


k, aku nk beristiq0mah!

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo