ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, December 28, 2010

harta d0onia


salam,


haaaa, apa itu harta d0onia? mcm2 la kan xkan aku nk list d0wn sume kt sini plak kut.


tapi yg aku xpaham, asal hujung tahun msti smangat nk memiliki benda yang aku nak tu datang..knp tak raya p0se ke

tahun lepas dh dapat..tahun n pun dapat jgk..dh dlm genggaman pun..alhamdulillah,,hasil titik peluh ( ecehh, duk lam ek0n dr pg smpi ptg, xbrpeluh pun..)

ape benda yang aku nk sngat tuh?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

bukan aku nak mnunjuk k..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*

sian aku baru nk merasa

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



tadaaaa!!!

alhamdulillah, syukur pada Mu

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo