ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, December 29, 2010

al-fatihah

salam,

hari ini ayah kepada pengarah bahagian meninggal dunia malam td. setelah dekat seminggu duk hospital putrajaya.. dan jap lagi aku n da geng nak p melawat jenazah kt presint 16.

cuaca hari pun tak panas, tak mendung kan...

takziah Dr. hanya orang yang pernah kehilangan ke tahu perasaan nya macam mana kan..


teringat masa arwah opah meninggal..sedih sangat sbb arwah adalah sihat takde sakit pe2..org kg pun cakap mmg arwah cergas..arwah meninggal sbb kna serangan angin ahmar, jatuh dlm bilik air nak amek wudhuk masa maghrib..masuk hospital dalam 2,3 hari dan ya dah masanya untuk Allah amek nyawa arwah..

masa tu aku baru sampi hospital, aku tngok kak aku nanges kt luar wad..aku blur lagi..aku tnya kenapa, kak xleh nk bercakap..aku terus masuk dalam. masa tu hanya ada mak aku yang merah mata dah dan jenazah terbujur kaku..aku still blur lagi masa tuh..aku boleh tanya 'kenapa mak nangis?' mak peluk aku dan cakap 'opah dah takde'....

walaupun arwah dh xde, dah 4 tahun meninggalkan kami tapi kami tetap rasa macam dia ade... umah aku pun selang dua umah je dengan umah opah..sampai skrg masih sebut 'nk pegi umah opah'.. bukan sebut 'nk pegi umah tok'...tok aku masih ada..even mak ayah dan adik-beradik aku pun macam tu jgk..

al-fatihah untuk arwah opah aku jgk..rindu dengan arwah



psssssss: jgn aku plak nangis masa kat sane sudah..aku n haru sikit bila tengok orang nangis.

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo