ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, March 6, 2012

pantry ofis

salam..
aku baru masuk keje hari ni
semalam pi hiv test
tu citer lain
yang aku nak lepas geram sekarang
adalah pasal ofis

pagi2 lagi dah bikin aku panas
jiran sebelah aku gtau
pagi semalam dia masuk pantry
tengok2 ada notice
" pantry ini hanya untuk warga TUTTT sahaja"
and aku pun pi la tgok
yes, betul la ada notice tu
what the la
  tamak haloba, giler kuasa, selfish punya orang!
sebelum ni meja makan kat pantry tu pun ko hamek
sekarang ko tak bagi orang lain masuk pantry tuh
hangin giler aku!!
aku tak tau lah apa yang ada dalam pemikiran orang macam ni
serius aku tak paham!!
kita ni pakat2 kongsi aras,
pakat2 la kena share
ko buat macam tu tak pikir perasaan orang lain yang sama2 guna pantry tu
akai tak dak ka?
kalau aku panggil ko zionis boleh?
nak merampas harta benda sesuka hati ko je apasal hah??

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo