ira + aery

Daisypath Wedding tickers

Thursday, March 1, 2012

doorgift untuk budak-budak

ahad lepas
aku dan incik tunang ke kajang
tujuan asal hanya nak ke klinik gigi
tapi tutup la pulekkk

last2 beli dawai halus utk projek bunga
dan olay
ah mencik aku salah beli olay
tu krim with foundation!!
ah aku mencik diri sendiri krn tak check betul2..

tapi yang paling best semalam
adalah kerana kami telah selamat
memborong jajan untuk doorgift budak2
memang best!!
terasa kembali menjadi budak2
banyak jajan time dolu2 jumpa balek kat kedai tuh
borong punya borong
habes tak sampai rm70.00 je
bajet utk 200 pax
oke la kan
eh ok sangat2 lah

konsepnya:
  • untuk budak2 tak payah nak buat doorgift lawa2
  • depa hanya nak isi je
  • tak yah guna bungkusan and what so ever
  • aku ikat2 guna reben ja
  • ikut kan cik tunang, reben2 pun tak payah
  • ;)

habes borong, balek ke keta
ah mood jadi down
kena saman parking lorh
mencik ah polis nih!!
eh sape suh parking ikut dan
huhuhu

dan hari isnin malam aku dah berjaya hiaskan doorgift tuh
best sangat buat sebab ianya COMEL!
tapi rasanya nak kena tambah lagi kut
doorgift untuk org dewasa pun xtau nak bagi apa lagi
tu biar mak la pikir
hehehehe

No comments:

Post a Comment

nuffnang promo